MERÍTS ihletet!
Ébreszd fel a kreativitásodat! Inspirációt, eszközöket és hasznos tippeket találsz ehhez a blogban – branding, design és önismeret témakörökben.
Hogyan támogat az arculatod, ha szolgáltatással foglalkozol?
A márkaépítés és az arculattervezés első sorban akkor kerül fókuszba, amikor valaki egy termékkel, vagy egy komplex szolgáltatást nyújtó vállalkozással (pl. szépségszalon) szeretne piacra lépni vagy megújulni. A legtöbb ügyfelem viszont egyedül, vagy legfeljebb néhány...
Miért jó, ha több logo verziót is használsz?
A logo egy fontos arculati elem, és sokkal több lehetőség van benne, mint azt elsőre gondolnád. A többféle változat emeli a márkád színvonalát, nagyobb szabadságot ad a felhasználáshoz, és lehetővé teszi, hogy minden felületen egységes legyen a megjelenésed,...
Bizalomépítés az online felületeken
Ahhoz, hogy az emberek ismeretlenül is bizalmat szavazzanak neked, önmagában nem elég egy esztétikus és vonzó látványvilág. Gondolj csak bele! Neked mi kell ahhoz, hogy megnyílj egy idegen előtt, és megoszd vele a lelki problémáidat? Vagy ahhoz, hogy komoly összeget...
Ismerd meg a nőt, aki nem félt élni a szabadságával
Részben az ehhez hasonló történetek miatt vagyunk most itt, ezen az oldalon. Bizony, az Inspira eredetileg egy - meg nem valósult - ötletem neve lett volna, aztán 2020-ban “kölcsönadtam” egy FB csoportnak, ahol többek között inspiráló történeteket osztottam meg a...
Hogyan építsd be a személyiségedet a márkádba?
Örök dilemma, hogy ha egyedül dolgozol, vagy önmagadat képviseled, akkor kiről szól a márkád? Valóban, kivételes helyzetben vagy, azt azonban ne feledd, hogy a brand ugyan téged képvisel, mégis, a célcsoportodat kell megszólítania. Az emberek emberekkel szeretnek...
A letisztult design 5 legfontosabb összetevője
Mindent úgy csinálsz, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mégsem vagy elégedett, ha ránézel az Insta feed-edre, vagy a honlapodra? Ha gyakran kevered a stílusokat, vagy még nem alakult ki összhang az általad használt látványelemek között, akkor a követőid pontosan...