A LÁTVÁNYVILÁG KAPUT
NYIT a mondanivalódra
A STRATÉGIA ÉS A
DESIGN SZEREPE
Ha a hivatásod alapja a tudásod, a képességeid vagy a tehetséged, kihívást jelenthet érthetővé tenni azt, amivel foglalkozol. Ismeretlenül kell elnyerned a bizalmat, és betekintést adnod abba, hogy mit lehet elérni a segítségeddel. A látványvilág azonban megelőzi azt, amit mondani szeretnél, mert ez alapján alakul ki rólad az első benyomás.
Hiába vagy kiváló abban, amit csinálsz, ha ezt nem tudod láttatni, akkor az üzeneted sem jut el a fülekhez. A feladatod tehát az, hogy ismerd az álom ügyfeleidhez vezető utat, megmutasd a minőséget, amit a munkáddal képviselsz, és átadj egy életérzést – azt, hogy kivé válhatnak általad azok az emberek, akik kapcsolatba kerülnek veled.
KELTSÜK ÉLETRE
A KÜLDETÉSEDET!
Ebben a folyamatban az önismereten alapuló stratégiád megtervezésével, és az önazonos vizuális identitásod kialakításával támogatlak, hogy már messziről látszódjon, mit képviselsz. Ha további kiegészítőket is szeretnél, ezeket a vizuális identitás tervezés után tudom elkészíteni neked.
01
PRÉMIUM arculati csomag
Ebben a csomagban mélyre merülünk, és felfedezünk mindent, ami belőled fakad, mielőtt egy teljesen egyéni márkaidentitás-rendszert hoznánk létre, ami együtt növekedhet és bővülhet a vállalkozásoddal. Ez a szolgáltatásom márkastratégia- és arculattervezés egyben.
Kinek ajánlom?
Azoknak, akik az új-, vagy a megújuló megjelenésüket tudatos és önazonos alapokra szeretnék felépíteni.
Ez a csomag tartalmazza a márkastratégia tervezést, valamint az egyedi arculatod kialakítását.
- Ha már jelen vagy közöségi felületeken, de még nincs arculatod, és bizonytalan vagy abban, hogy hogyan állj neki az online megjelenésed kialakításához, ez egy csodás lehetőség, hogy összehangolt úton indulj el.
- Ha rutinos vállalkozóként úgy érzed, hogy az online megjelenésed már nem azt képviseli, mint aki most vagy, szintén hasznos lesz számodra ez a külső-belső utazás. Ez esetben a stratégiára tekintsd egy auditként, ami megalapozza az újratervezést.
Nem csak egy szép logód vagy színpalettád lesz, hanem egy olyan részletes útmutatót is kapsz a kezedbe, ami segít megszólítani a leendő ügyfeleidet, irányba állítani a vállalkozásodat, és érthetővé tenni a munkád esszenciáját.
Tartalom
+ Márkastratégia- és vizuális irány tervezés
- Célok és küldetés meghatározása
- Ideális ügyfél profilok
- Természetes márkahang
- Értékek és üzenet finomhangolása
+ Vizuális identitás kialakítása
- Elsődleges betűlogo
- Másodlagos betűlogo
- Monogram logo / márkajel
- Hátterek, mintázatok igény szerint
- Arculati színpaletta
- Betűkészlet
- Stock fotó válogatás
- Arculati kézikönyv
+ Egy választható kiegészítő:
- FB borító + profilkép
- 4 social media poszt sablon
- Kártya tervezés (névjegy-, köszönő- vagy ajándékkártya)
Folyamat
01. Felfedezés
Első lépésként küldök neked egy kérdőívet, amin közösen is végigmegyünk. A kérdések túlmutatnak a felszínen – mélyre merülünk, hogy átlássam, mit szeretnél, és rá tudjak hangolódni az energiára, amit képviselsz.
02. Stratégia
Miután a válaszok mentén alapos kutatást végeztem, összefoglalom az eredményt. Ez lesz mind a stratégiai, mind a vizuális alapja a látványvilág megtervezésének.
03. Tervezés
Mindent felhasználva, amit eddig összegyűjtöttünk, elkezdem az arculatod tervezését. Egy koncepciós megközelítést alkalmazok, ami azt jelenti, hogy nem több terv közül kell választanod, hanem egy elképzelést formálunk addig, amíg szükséges.
04. Finomítás
Két körben tudunk finomítani az első elképzelésen. Fontos, hogy amit létrehozunk, egyaránt rezonáljon veled és a közönségeddel.
05. Kiegészítők
A csomag részeként kiválasztott-, valamint az extra kiegészítők készülnek el a következő körben.
06. Átadás
Miután jóváhagytad a terveket, átadom az összes fájlt, valamint kapsz egy részletes Arculati kézikönyvet is. A kézikönyv egy útmutató az arculati elemek használatához, ezen felül látványterveket is tartalmaz a felhasználás ajánlott módjairól.
Egyéb tudnivalók
Ha social media sablonokat választottál kiegészítőként, ezekhez szerkeszthető Canva sablonlink formájában kapsz hozzáférést.
Időtartam
Az elkészítés ideje körülbelül 5-6 hét.
Mivel minden projekt egyedi, ezért megbeszéljük a pontos igényeidet, és egy teljesen személyre szabott ajánlatot állítok össze neked. Az időtartam az extra kiegészítők függvényében változik.


02
ESSZENCIA arculati csomag
Ebben a csomagban rövidebb idő alatt és kevesebb tartalommal, ugyanakkor a minőség feláldozása nélkül tervezem meg a vállalkozásod alapvető vizuális identitását. Mivel nem megyünk bele olyan mélyen a stratégiába, világosabb elképzeléssel kell rendelkezned arról, hogy mit szeretnél.
Kinek ajánlom?
- Olyan induló vállalkozóknak, akik már a kezdetektől egységes megjelenést szeretnének kialakítani a vállalkozásuknak.
- Olyan vállalkozóknak, akik pontosan tudják, hogy mit akarnak. Mivel ez a csomag kevesebb tartalmat kínál, hozzáadhatsz további elemeket, vagy fontolóra veheted a Prémium csomagba való befektetést.
Ha úgy érzed, hogy nincs összhangban a vállalkozásod, szeretnéd megújítani az arculatodat, vagy nem tudod, merre indulj el, mindenképp a Prémium csomagot javaslom, ami egy sokkal mélyrehatóbb együttműködési folyamat.
Tartalom
+ Egyszerűsített kérdőív
+ Vizuális irány tervezés
+ Vizuális identitás kialakítása:
- Elsődleges betűlogo
- Monogram logo / márkajel
- Arculati színpaletta
- Betűkészlet
- Stock fotó válogatás
- Arculati kézikönyv (rövidített)
Folyamat
01. Irány meghatározása
Az első lépés egy stratégiai megbeszélés, aminek a célja, hogy megértsem a víziódat, a célcsoportodat, és minden fontos jellemzőt, ami a projekthez szükséges. Ez alapján készítek egy Vizuális irány tervezetet, ha ezt jóváhagyod, mehetünk tovább.
02. Tervezés
A fenti útmutatás alapján nagyjából 2 hetet vesz igénybe a tervezés, közben folyamatosan egyeztetek veled a részletekről. A végeredményt egy prezentációban mutatom meg neked.
03. Finomítás
Az elkészült terveken egy alkalommal tudunk módosítani.
04. Átadás
Miután jóváhagytad a terveket, átadom az összes fájlt, valamint kapsz egy rövidített Arculati kézikönyvet is. A kézikönyv egy útmutató az arculati elemek használatához, ezen felül látványterveket is tartalmaz a felhasználás ajánlott módjairól.
Időtartam
Az elkészítés ideje 3-4 hét.
Ha további elemeket is szeretnél, jelezd, és személyre szabott ajánlatot készítek neked.
További tudnivalók
Kérlek, vedd figyelembe, hogy ez a csomag nem tartalmazza az alábbiakat:
- Márkastratégia kialakítása
- Másodlagos logo és további logo variációk
- Márkaminta / háttér / ikonok
Ha mélyrehatóbb együttműködést szeretnél, válaszd a Brand Esszencia csomagot.
+
KIEGÉSZÍTŐK
Miután elkészült az arculatod, örömmel folytatom veled a munkát. Az alábbi kiegészítőkkel tudom támogatni az önazonos és egységes online megjelenésedet.
Social Media sablonok
Alakíts ki egységes megjelenést a közösségi oldalaidon, és takaríts meg időt a tartalomkészítésen egyedi tervezésű, saját sablonkészlettel!
A munkát tartalomtervezéssel kezdjük, erre épül a személyre szabott csomagod.
Választható sablonok: IG feed látványterv / sima poszt / lapozós poszt / story / reels borító / highlights borító / FB borítók (oldal, csoport, esemény) / profilkép / Pinterest pin
A terveket szerkeszthető Canva sablonlink formájában kapod meg, és egy videós segítséget is kapsz a felhasználáshoz.
A csomag elkészítésének díja és ideje a tartalomtól függ.
Weboldal látványtervezés
Az online jelenléted megkoronázása egy ízléses és funkcionális weboldal, ami maximálisan támogatja a vállalkozásod céljait.
A leendő weboldalad látványtervezésében tudok segíteni, így biztos lehetsz benne, hogy a honlapod teljes összhangban lesz az arculatoddal.
A terv alapján egy szakember könnyedén fel tudja építeni a honlapot, így ő a technikai megoldásokra tud fókuszálni, a designnal nem kell foglalkoznia.
Amennyiben kivitelezőre van szükséged, szívesen ajánlok profi szakembert a honlapod felépítéséhez.
A tervezés díja és ideje a projekt összetettségétől függ.
Digitális design
Az alábbi digitális anyagok tervezését vállalom:
Szolgáltatás bemutató és árlista* / Munkafüzet* / E-könyv* / Hírlevél fejléc / E-mail aláírás / Videó borítóképek
A tervezés díja és ideje a választott tartalomtól függ.
* A tartalomról neked kell gondoskodnod.
Lehet módosítani a csomagok tartalmán?
A csomagok tartalmát gondosan válogattam össze, ettől függetlenül módosíthatunk rajtuk az egyéni igényeidnekmegfelelően.
Szükségem van márkastratégiára?
A márkastratégia segít összehangolni a céljaidat, felfedezni az erősségeidet, azt, hogy mivel tudsz kitűnni a hasonló vállalkozások közül, finomhangolni az üzenetedet, vagy meghatározni az ideális célcsoportodat.
A stratégiai megbeszélésünk és egy mélyreható piackutatás után egy átfogó dokumentumot kapsz, amely az alábbiakat tartalmazza: Személyes értékek / Küldetésnyilatkozat / Célközönség értékei / Ideális ügyfél profilok / Konkurenciaelemzés / A márkád erősségei / A márkád üzenete / Tipográfia-, illusztráció-, fotó stílus irányainak meghatározása / Szín pszichológia és színpaletta javaslat.
Ennek ellenére van néhány eset, amikor a márkastratégia szükségtelen:
– Ha már van kész stratégiád vagy marketing terved.
– Ha nem állsz készen a teljes márkastratégiába történő befektetésre.
Mindkét esetben remek alternatíva az Esszencia arculati csomag, ami kimondottan a vizuális identitás tervezésre fókuszál.
Mit tartalmaz az arculati kézikönyv?
Az Arculati kézikönyv lépésről lépésre megtanítja neked, hogy hogyan használd az elkészült arculati elemeket a márkastratégiáddal összhangban.
Az Arculati kézikönyv az alábbiakat tartalmazza:
Márka értékek / Küldetésnyilatkozat / Márka kulcsszavai / Elsődleges és másodlagos logo + márkajel bemutatása / Logo felhasználási javaslat / Színpaletta + színkombináció javaslatok / Betűtípus rendszer bemutatása / Bevált gyakorlatok: igazítás, térköz, méretezés / Fotók ajánlott használata / Fájlformátumok + a különböző formátumok felhasználási területei
Az Esszencia csomagban a márkastratégiára vonatkozó részek nem kerülnek bele a kézikönyvbe.
Mi van, ha ennél többre van szükségem?
Miután elkészült az arculatod, örömmel tervezem meg a fent felsorolt kiegészítőket (Social media sablonok, Weboldal látványterv, Digitális termékek design-ja), honlap kivitelezéshez pedig szívesen ajánlok profi szakembert.
Elérhető részletfizetés?
Igen. Alap esetben a szolgáltatásaim 2 részletben fizetendők, 50% szerződéskötéskor, 50% átadáskor.
Ha a csomagod mellé kiegészítőket is szeretnél, örömmel kínálok ennél több részletben való fizetési lehetőséget.
Kérlek, vedd figyelembe, hogy a csomagok tartalmához a teljes díj rendezése után adok hozzáférést.
Van pénzvisszafizetési garancia?
Mivel a terveken módodban áll változtatni, és minden terv végleges verziója a jóváhagyásoddal készül el, nem érhető el pénzvisszafizetés.
Milyen tervezési projekttel ne keresselek meg?
Amennyiben csomagolás, kiadvány vagy könyt tervezésre van szükséged, nem én leszek a te embered, de jó ha tudod, hogy az arculati elemeket nyomdai felhasználásra alkalmas formátumban is megkapod, és hozzáférésed lesz a forrásfájlokhoz, amiből más szakember is tud dolgozni.
Nem készítek továbbá csak logót, vagy arculat és stratégia nélkül social media sablonkészletet, egyéb kiegészítőket. Ezeket akkor vállalom, ha az arculattervezést rám bízod, vagy ha van más által készített, kész arculatod.
Visszajelzések