A LÁTVÁNYVILÁG KAPUT
NYIT a mondanivalódra
A STRATÉGIA ÉS A
DESIGN SZEREPE
Ha a hivatásod alapja a tudásod, a képességeid vagy a tehetséged, kihívást jelenthet érthetővé tenni azt, amivel foglalkozol. Ismeretlenül kell elnyerned a bizalmat, és betekintést adnod abba, hogy mit lehet elérni a segítségeddel. A látványvilág azonban megelőzi azt, amit mondani szeretnél, mert ez alapján alakul ki rólad az első benyomás.
Hiába vagy kiváló abban, amit csinálsz, ha ezt nem tudod láttatni, akkor az üzeneted sem jut el a fülekhez. A feladatod tehát az, hogy ismerd az álom ügyfeleidhez vezető utat, megmutasd a minőséget, amit a munkáddal képviselsz, és átadj egy életérzést – azt, hogy kivé válhatnak általad azok az emberek, akik kapcsolatba kerülnek veled.
KELTSÜK ÉLETRE
A KÜLDETÉSEDET!
Ebben a folyamatban az önismereten alapuló stratégiád megtervezésével, és az önazonos vizuális identitásod kialakításával támogatlak, hogy már messziről látszódjon, mit képviselsz. Ha további kiegészítőket is szeretnél, ezeket a vizuális identitás tervezés után tudom elkészíteni neked.
01
BRAND ESSZENCIA csomag
Ha ismered az erősségeidet, tudod, hogy kikkel szeretnél kapcsolódni, és a vizuális megjelenésed összhangban van azzal, amit kommunikálsz, akkor nem csak hiteles leszel, hanem örömmel tudsz kiteljesedni a hivatásodban. Ez a szolgáltatásom stratégia- és arculattervezés egyben.
Kinek ajánlom?
Azoknak a Nőknek, akik az új-, vagy a megújuló online megjelenésüket önazonos, lélek-vezérelt alapokra szeretnék felépíteni.
Ez a csomag tartalmazza a stratégia tervezést, valamint az egyedi digitális arculatod kialakítását.
01. Ha már jelen vagy közöségi felületeken, de még nincs arculatod, és bizonytalan vagy abban, hogy hogyan állj neki az online megjelenésed kialakításához, ez egy csodás lehetőség, hogy összehangolt úton indulj el.
02. Ha rutinos vállalkozóként úgy érzed, hogy az online megjelenésed már nem azt képviseli, mint aki most vagy, szintén hasznos lesz számodra ez a külső-belső utazás. Ez esetben a stratégiára tekintsd egy auditként, ami megalapozza az újratervezést.
Nem csak egy szép logód, vagy színpalettád lesz, hanem egy olyan részletes útmutatót is kapsz a kezedbe, ami segít megszólítani a leendő ügyfeleidet, irányba állítani a vállalkozásodat, és érthetővé tenni az emberek számára, hogy ki vagy, kinek és miben segítesz.
Tartalom
+ Stratégia- és vizuális irány tervezés
- Célok, küldetés, pozícionálás
- Ideális ügyfél profilok
- Természetes márkahang
- Értékek és üzenet finomhangolása
+ Vizuális identitás kialakítása
- Elsődleges betűlogo
- Másodlagos betűlogo
- Monogram / márkajel
- Hátterek / minták
- Arculati színek
- Tipográfia javaslat
- Arculati kézikönyv
+ Egy választható kiegészítő:
- FB borító + logo profilképek
- 4 social media poszt sablon
Folyamat
01. Felfedezés
Első lépésként küldök neked egy kérdőívet, amin közösen is végigmegyünk. A kérdések túlmutatnak a felszínen – mélyre merülünk, hogy átlássam, mit szeretnél, és rá tudjak hangolódni az energiára, amit képviselsz.
02. Stratégia
Miután a válaszok mentén alapos kutatást végeztem, összefoglalom az eredményt. Ez lesz mind a stratégiai, mind a vizuális alapja a látványvilág megtervezésének.
03. Tervezés
Mindent felhasználva, amit eddig összegyűjtöttünk, elkezdem az arculatod tervezését. Egy koncepciós megközelítést alkalmazok, ami azt jelenti, hogy nem több terv közül kell választanod, hanem egy elképzelést formálunk addig, amíg szükséges.
04. Finomítás
Két körben tudunk finomítani az első elképzelésen. Fontos, hogy amit létrehozunk, egyaránt rezonáljon veled és a közönségeddel.
05. Kiegészítők
A csomag részeként kiválasztott-, valamint – opcionálisan – az extra kiegészítők (social media sablonok, weboldal) készülnek el a következő körben.
06. Átadás
Miután jóváhagytad a terveket, megkapod az összes fájlt, az Arculati kézikönyvet a logókkal, színkódokkal, és a javasolt betűkészlettel, valamint egy Fotó stílus útmutatót, ami segít a megfelelő brand fotók elkészítésében és stock fotók kiválasztásában.
Egyéb tudnivalók
Ha social media sablonokat választottál kiegészítőként, ezekhez szerkeszthető Canva sablonlink formájában kapsz hozzáférést, amihez Canva Pro előfizetés szükséges.
Időtartam és befektetés
Az elkészítés ideje körülbelül 5-6 hét.
A csomag alap díja: 220.000 Ft-tól
Mivel minden projekt egyedi, ezért megbeszéljük a pontos igényeidet, és egy teljesen személyre szabott ajánlatot állítok össze neked. Az időtartam az extra kiegészítők függvényében változik.
02
MINI BRAND design
Ebben a csomagban rövidebb idő alatt és kevesebb tartalommal, ugyanakkor a minőség feláldozása nélkül tervezem meg a vállalkozásod alapvető vizuális identitását. Mivel nem megyünk bele olyan mélyen a stratégiába, világosabb elképzeléssel kell rendelkezned arról, hogy mit szeretnél.
Kinek ajánlom?
01. Szűkebb költségvetéssel rendelkezők számára.
02. Olyan kezdő vállalkozóknak, akik már a kezdetektől szép és egységes megjelenést szeretnének, ami segít a növekedésben.
03. Olyan vállalkozóknak, akik szeretnék az arculatukat megújítani, és pontosan tudják, hogy mit akarnak. Mivel ez a csomag kevesebb tartalmat kínál, hozzáadhatsz további elemeket, vagy fontolóra veheted a Brand Esszencia csomagba való befektetést.
Ha nincs összhangban a vállalkozásod, és/vagy nem tudod, merre indulj el vizuálisan, mindenképp a Brand Esszencia csomagomat javaslom, ami egy sokkal mélyrehatóbb együttműködési folyamat.
Tartalom
+ Stratégia- és vizuális irány tervezés
+ Vizuális identitás kialakítása
- Elsődleges betűlogo
- Monogram / márkajel
- Arculati színek
- Tipográfia javaslat
- Arculati útmutató
Folyamat
01. Irány meghatározása
A stratégiai workshop célja, hogy megértsem a víziódat, a célcsoportodat, és minden fontos jellemzőt, ami a projekthez szükséges. Ez alapján készítek egy Vizuális irány tervezetet, ha ezt jóváhagyod, mehetünk tovább.
02. Tervezés
A fenti útmutatás alapján nagyjából 2 hetet vesz igénybe a tervezés, közben folyamatosan egyeztetek veled a részletekről. A végeredményt egy prezentációban mutatom meg neked.
03. Finomítás
Az elkészült terveken egy alkalommal tudunk módosítani.
04. Átadás
Miután jóváhagytad a terveket, megkapod az összes fájlt, valamint egy Arculati útmutatót a logókkal, színkódokkal, a javasolt betűkészlettel, és további felhasználási javaslatokkal.
Időtartam és befektetés
Az elkészítés ideje körülbelül 4 hét.
A csomag alap díja: 150.000 Ft-tól
Ha további elemeket is szeretnél, jelezd, és személyre szabott ajánlatot készítek neked.
További tudnivalók
Kérlek, vedd figyelembe, hogy ez a csomag nem tartalmazza az alábbiakat:
Márkastratégia kialakítása
Másodlagos logo és további logo variációk
Arculati mintázat / háttér / ikonok
Ha mélyrehatóbb együttműködést szeretnél, válaszd a Brand Esszencia csomagot.
+
KIEGÉSZÍTŐK
Miután elkészült az arculatod, örömmel folytatom veled a munkát. Az alábbi kiegészítőkkel tudom támogatni az önazonos és egységes online megjelenésedet.
Social Media sablonok
Alakíts ki egységes megjelenést a közösségi oldalaidon, és takaríts meg időt a tartalomkészítésen egyedi tervezésű, saját sablonkészlettel!
A munkát tartalomtervezéssel kezdjük, erre épül a személyre szabott csomagod.
Választható sablonok: IG feed látványterv / sima poszt / lapozós poszt / story / reels borító / highlights borító / FB borítók (oldal, csoport, esemény) / Pinterest pin
A terveket szerkeszthető Canva sablonlink formájában kapod meg, és egy videós segítséget kapsz a felhasználáshoz.
A csomag elkészítésének díja és ideje a tartalomtól függ.
Weboldal tervezés
Az online jelenléted megkoronázása egy ízléses és funkcionális weboldal, ami maximálisan támogatja a vállalkozásod céljait.
Egyoldalas (onepage) vagy bemutatkozó, WordPress alapú weboldal elkészítésében, vagy a leendő weboldalad látványtervezésében tudok segíteni.
A honlapkészítés pontos díja és ideje a választott tartalomtól függ (200.000 Ft-tól).
Digitális design
Az alábbi digitális anyagok tervezését vállalom:
Szolgáltatás bemutató és árlista* / Munkafüzet* / E-könyv* / Hírlevél fejléc / E-mail aláírás / Videó borítóképek
A tervezés díja és ideje a választott tartalomtól függ.
* A tartalomról neked kell gondoskodnod.
Lehet módosítani a csomagok tartalmán?
A csomagok tartalmát gondosan válogattam össze, hogy kielégítse az igényeidet. A kiegészítőket a vállalkozásodra szabva állíthatod össze, erre egyedi árajánlatot adok.
Szükségem van márkastratégiára?
A márkastratégia tisztába teszi az általad közvetített értékeket, valamint azt, hogy emberek miért és hogyan tudnak kapcsolódni a vállalkozásodhoz. E mellett segít meghatározni a vizuális elemek stílusának irányát.
Egy 25+ oldalas dokumentum készül, amely az alábbiakat tartalmazza: Személyes értékek / Küldetésnyilatkozat / Célközönség értékei / Ideális ügyfél profilok / Konkurenciaelemzés / A márkád erősségei / A márkád üzenete / Tipográfia-, illusztráció-, fotó stílus irányainak meghatározása / Szín pszichológia és színpaletta javaslat.
Ennek ellenére van néhány eset, amikor a márkastratégia szükségtelen:
01. Ha már van kész stratégiád vagy marketing terved.
02. Ha nem állsz készen a teljes márkastratégiába történő befektetésre.
Mindkét esetben remek alternatíva a Mini Brand csomag, ami kimondottan a vizuális identitás tervezésre fókuszál.
Mit tartalmaz az arculati kézikönyv?
Az Arculati kézikönyv lépésről lépésre megtanítja neked, hogy hogyan használd az elkészült arculati elemeket a márkastratégiáddal összhangban.
A 20+ oldalas Arculati kézikönyv az alábbiakat tartalmazza (a Brand Esszencia csomag részeként):
Márka értékek / Küldetésnyilatkozat / Márka kulcsszavai / Elsődleges és másodlagos logo + márkajel bemutatása / Logo felhasználási javaslat / Színpaletta + színkombináció javaslatok / Betűtípus rendszer bemutatása / Bevált gyakorlatok: igazítás, térköz, méretezés / Fotók ajánlott használata / Fájlformátumok + a különböző formátumok felhasználási területei
Mini Brand csomagban a márkastratégiára vonatkozó részek nem kerülnek bele a kézikönyvbe.
Mi van, ha ennél többre van szükségem?
Miután elkészült az arculatod, örömmel tervezem meg a fent felsorolt kiegészítőket (Social media sablonok, WordPress bemutatkozó weboldal, Digitális termékek design-ja).
Elérhető részletfizetés?
Igen. Alap esetben a szolgáltatásaim 2 részletben fizetendők, 50% szerződéskötéskor, 50% átadáskor.
Ha a csomagod mellé kiegészítőket is szeretnél, örömmel kínálok ennél több részletben való fizetési lehetőséget.
Kérlek, vedd figyelembe, hogy a csomagok tartalmához a teljes díj rendezése után adok hozzáférést.
Van pénzvisszafizetési garancia?
Mivel a terveken módodban áll változtatni, és minden terv végleges verziója a jóváhagyásoddal készül el, nem érhető el pénzvisszafizetés.
Milyen tervezési projekttel ne keresselek meg?
Az alábbiakban nem én leszek a te embered:
- Nyomdai termékek tervezése, pl. csomagolás, kiadvány, könyv, stb.
- Klasszikus, fizikai termékeket értékesítő webshop kialakítása.
- Programozói szintű megoldásokat igénylő, összetett weboldal elkészítése.
Nem készítek továbbá arculat és stratégia nélkül, önmagában csak honlapot, logót, social media sablonkészletet, egyéb kiegészítőket!
Visszajelzések