
WomEnsure
arculat + weboldal látványterv
A WomEnsure nők pénzügyi tudatosságát támogató edukációs- és médiaplatform. Eszter és Edit – a projekt alapítói – már a kezdetektől minőségi megjelenésre törekedtek; elegáns, nőies, dinamikus hangulatot szerettek volna közvetíteni. A márkanév utal a nőkre, a biztonságra, és arra, hogy mindezt egy közösség keretein belül, másokkal együtt szeretnék megvalósítani. A logótervezéskor így került fókuszba a mozaikszó két kezdőbetűje. Kifinomult, ugyanakkor karakteres látványvilág megteremtése volt a cél. Kulcsszavak: tudatosság, jólét, harmónia, minőség, közösség, lendület.








„Már az első online találkozón egyértelművé vált, hogy Noémi nem csak szakmailag profi, hanem emberileg is rá tud hangolódni a másik félre, így az általa elkészített arculati anyag és webdesign tökéletesen leképezi azt, amit mi csak szavakkal és érzésekkel tudtunk megfogalmazni. Szívből ajánljuk Noémit, ha nem csak a szavak, de az érzések és az energiák nyelvén is értő szakembert keresel, aki vizuálisan megjeleníti azt, amit szeretnél.”
Pintér-Szabó Eszter – WomEnsure