A LÁTVÁNYVILÁG KAPUT
NYIT a mondanivalódra
Egyedi arculattervezés
Az arculatod sokkal több, mint esztétikai kérdés – ez határozza meg, hogyan érzékelik és értelmezik a márkádat. A vizuális megjelenésed tükrözi az értékeidet és azt az üzenetet, amit közvetíteni szeretnél. A célom, hogy olyan arculatot alkossak számodra, ami nemcsak szép, hanem igazán rólad szól, támogatja a céljaidat, és méltó ahhoz, amit képviselsz.
Az egyedi arculattervezést
Neked ajánlom, ha:
a jelenlegi arculatodat már nem érzed önazonosnak,
nem a vágyott célcsoport kapcsolódik hozzád,
új projektbe kezdtél, és már a kezdetektől tudatosan szeretnéd kialakítani a megjelenésedet,
azt szeretnéd, hogy a vállalkozásod vizuális világa képviselje a munkád minőségét,
minden felületen egységes megjelenést szeretnél,
és egy olyan arculati rendszert, ami felgyorsítja a tartalmaid elkészítését, és időt takarít meg neked.
Az Alap arculati csomag
Tartalma
stratégia- és vizuális irány tervezés
arculati színpaletta
logo variációk
betűkészlet ajánlás
extra elemek (háttér, mintázat, ikonok)
arculati kézikönyv
brand board
Az arculati rendszeredhez választható
Kiegészítők
social media sablonok (pl. poszt, carousel, story)
digitális anyagok (pl. szolgáltatás bemutató, e-mail aláírás)
nyomtatott anyagok (pl. névjegykártya, árlista)
weboldal látványtervezés
A tervezés folyamata
01 / Kapcsolatfelvétel
Miután felvetted velem a kapcsolatot, egy igényfelmérő konzultáción átbeszéljük az elképzeléseidet, és mindketten eldöntjük, hogy szeretnénk-e együtt dolgozni.
02 / Ajánlat és szerződés
Küldök egy projekt ajánlatot a javasolt szolgáltatásokkal, árakkal, ütemezéssel. Amennyiben elfogadod, szerződünk, és kiszámlázom a tervezési díj 50%-át.
03 / Stratégia
Ezután következik a márka felfedező kérdőív, amivel lefektetjük a tervezés alapját. Ezt közösen is átbeszéljük, mert így tudok ráhangolódni a vállalkozásodra. Utána piackutatást végzek, és elkészítem a stratégiai- és vizuális irány tervet.
04 / Tervezés
Elkészítem az első arculati terveket, amit egy prezentációban mutatok be neked. Az első terveken két alkalommal van lehetőséged módosítani.
05 / Kiegészítők
Ha kiegészítőket is szeretnél (social media sablonok, digitális- vagy print design, weboldal látványterv), ezek az arculat elfogadása után készülnek el.
06 / Átadás
Miután mindent jóváhagytál, és rendezted a tervezési díj fennmaradó 50%-át, az elkészült anyagokhoz egy Google Drive mappán keresztül adok hozzáférést. Az anyagokat digitális- és nyomdai felhasználásra alkalmas formátumokban is megkapod.
Visszajelzések
Kérdések + válaszok
Mennyibe kerül az arculattervezés?
Minden projekt egyedi, ezért a végleges árajánlatot az első beszélgetésünk után tudom elküldeni, amikor már látom, mi szolgálja legjobban a céljaidat. Az alap arculati csomag díja 250.000 Ft, a pontos összeg pedig a választott kiegészítőktől függ.
Mennyi idő alatt készül el az arculatom?
Az alap csomag elkészítés ideje 4-5 hét, de a teljes időtartam az általad választott kiegészítőktől függ. A projekt ajánlat tartalmazza majd a részletes ütemtervet.
Mi az a márkastratégia?
Az arculatod erős és stabil alapját a márkastratégia adja. Ez alapján alakítjuk ki a számodra legmegfelelőbb irányt, minden téren (kommunikációs stílus, márkahang, látványelemek, stb.).
A stratégiai megbeszélésünk és az ezt követő piackutatás után egy átfogó dokumentumot kapsz, amely az alábbiakat tartalmazza:
A márkád értékei / Küldetésnyilatkozat / Amit a célközönséged értékel / Ideális ügyfél profilok / Konkurenciaelemzés / A márkád erősségei / A márkád üzenete / Vizuális irány javaslat (tipográfia, illusztrációk, fotók, színek, logo)
Mi van az arculati kézikönyvben?
Az arculati kézikönyv egy útmutató ahhoz, hogy hogyan használd az elkészült arculati elemeket a stratégiáddal összhangban. A felhasználás mellett ez a kézikönyv a márkáddal, megjelenéseddel kapcsolatos jövőbeli döntésekhez is stabil támpontot ad. Az alábbiakat tartalmazza:
A márkád értékei / Küldetésnyilatkozat / Márka kulcsszavak / Logo verziók bemutatása + felhasználási javaslat / Színpaletta + színkombináció javaslatok / Betűtípus rendszer bemutatása / Bevált gyakorlatok: igazítás, térköz, méretezés / Fotók ajánlott használata / Fájlformátumok + felhasználási területek
Mi az a brand board?
Míg az arculati kézikönyv egy részletes útmutató, amely minden arculati szabályt tartalmaz, az arculati tábla (brand board) egy rövidebb, egy oldalas áttekintő verzió, ami a legfontosabb elemeket mutatja be. Mindennapi használatra alkalmas, amikor pl. csak a színkódokra, a betűtípusok nevére van szükséged – felgyorsítja a munkát, mert nem kell minden alkalommal a teljes arculati kézikönyvet átnézned.
A betűtípusokat tartalmazza a tervezési díj?
A tervezés során javaslatot teszek az arculatodhoz leginkább illeszkedő betűtípusokra, amelyeket weboldalon, digitális- vagy nyomtatott anyagokban érdemes használnod.
Minden betűtípus rendelkezik egy jogi engedéllyel (licenc), amely lehetővé teszi a különböző célokra való felhasználást. A betűtípusok, mint más szellemi tulajdonok, védettek, így a használatuk nem mindig ingyenes, és licenc vásárlására lehet szükség. Ennek az árát nem tartalmazza a tervezési díj.
Elérhető részletfizetés?
Igen, a szolgáltatásaim 2 részletben fizetendők, 50% szerződéskötéskor, 50% átadáskor. Kérlek, vedd figyelembe, hogy a csomagod tartalmához a teljes díj rendezése után adok hozzáférést.
Van pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben több módosítás után sem vagy elégedett, és nem szeretnéd folytatni a közös munkát, úgy a tervezési díj fennmaradó 50%-át természetesen nem számlázom ki neked. Az első részlet azonban nem kerül visszatérítésre, mivel eddig a pontig már jelentős munkát fektettem a projektbe.
Amennyiben az arculatodat jóváhagytad és átadásra is került, ebben az esetben nem érhető el pénzvisszafizetés.









