A LÁTVÁNYVILÁG KAPUT
NYIT a mondanivalódra
Egyedi arculattervezés
Az arculatod sokkal több, mint esztétikai kérdés – ez határozza meg, hogyan érzékelik és értelmezik a márkádat. A vizuális megjelenésed tükrözi az értékeidet és azt az üzenetet, amit közvetíteni szeretnél. A célom, hogy olyan arculatot alkossak számodra, ami nemcsak szép, hanem igazán rólad szól, támogatja a céljaidat, és méltó ahhoz, amit képviselsz.
Az egyedi arculattervezést
Neked ajánlom, ha:
nem a vágyott célcsoportod kapcsolódik most hozzád,
a jelenlegi arculatodat már nem érzed önazonosnak,
szeretnél kitűnni a hasonló szolgáltatók közül,
szeretnéd növeli a szolgáltatásaid értékét,
minden felületen egységes megjelenést szeretnél,
magasabb minőségre emelnéd a vállalkozásodat,
új projektbe kezdtél, és már a kezdetektől tudatosan szeretnéd kialakítani a megjelenésedet.


Az Alap arculati csomag
Tartalma
stratégia- és vizuális irány tervezés
arculati színpaletta
logo variációk
betűkészlet ajánlás
választható elemek (háttér, mintázat, ikonok)
arculati kézikönyv
brand board
Választható
Kiegészítők
social media sablonok (Instagram, Facebook)
digitális anyagok (pl. szolgáltatás bemutató, e-mail aláírás)
nyomdai anyagok tervezése (pl. névjegykártya, árlista)
weboldal látványtervezés

A tervezés folyamata
01 / Kapcsolatfelvétel
Miután felvetted velem a kapcsolatot, egy igényfelmérő konzultáción átbeszéljük az elképzeléseidet, és mindketten eldöntjük, hogy szeretnénk-e együtt dolgozni.
02 / Ajánlat és szerződés
Küldök egy projekt ajánlatot a javasolt szolgáltatásokkal, árakkal, ütemezéssel. Amennyiben elfogadod, szerződünk, és kiszámlázom a tervezési díj 50%-át.
03 / Stratégia
Ezután következik a márka felfedező kérdőív, amivel lefektetjük a tervezés alapját. Ezt közösen is átbeszéljük, mert így tudok ráhangolódni a vállalkozásodra. Utána piackutatást végzek, és elkészítem a stratégiai- és vizuális irány tervet.
04 / Tervezés
Elkészítem az első arculati terveket, amit egy prezentációban mutatok be neked. Az első terveken két alkalommal van lehetőséged módosítani.
05 / Kiegészítők
Ha kiegészítőket is szeretnél (social media sablonok, digitális- vagy print design, weboldal látványterv), ezek az arculat elfogadása után készülnek el.
06 / Átadás
Miután mindent jóváhagytál, és rendezted a tervezési díj fennmaradó 50%-át, az elkészült anyagokhoz egy Google Drive mappán keresztül adok hozzáférést. Az anyagokat digitális- és nyomdai felhasználásra alkalmas formátumokban is megkapod.
Visszajelzések
Kérdések + válaszok
Mennyi idő alatt készül el az arculatom?
Az alap csomag elkészítés ideje 4-5 hét, de a teljes időtartam az általad választott kiegészítőktől függ. A projekt ajánlat tartalmazza majd a részletes ütemtervet.
Mi az a márkastratégia?
A márkastratégia segítségével lefektetjük az alapokat, amelyre a márkád épül, és kialakítjuk a számodra legmegfelelőbb irányt, minden téren (kommunikációs stílus, látványelemek, stb.)
A stratégiai megbeszélésünk és az ezt követő piackutatás után egy átfogó dokumentumot kapsz, amely az alábbiakat tartalmazza:
Márka értékek / Küldetésnyilatkozat / Célközönség értékei / Ideális ügyfél profilok / Konkurenciaelemzés / A márkád erősségei / A márkád üzenete / Vizuális irány terv (tipográfia, illusztrációk, fotók, színek, logo)
Mi van az arculati kézikönyvben?
Az Arculati kézikönyv egy útmutató ahhoz, hogy hogyan használd az elkészült arculati elemeket a stratégiáddal összhangban. Az alábbiakat tartalmazza:
Márka értékek / Küldetésnyilatkozat / Márka kulcsszavak / Logo verziók bemutatása + felhasználási javaslat / Színpaletta + színkombináció javaslatok / Betűtípus rendszer bemutatása / Bevált gyakorlatok: igazítás, térköz, méretezés / Fotók ajánlott használata / Fájlformátumok + felhasználási területek
Mi az a brand board?
Míg az arculati kézikönyv egy részletes útmutató, amely minden arculati szabályt tartalmaz, az arculati tábla (brand board) egy rövidebb, egy oldalas áttekintő verzió, ami a legfontosabb elemeket mutatja be. Mindennapi használatra alkalmas, amikor pl. csak a színkódokra, a betűtípusokra van szükséged – felgyorsítja a munkát, mert nem kell minden alkalommal a teljes arculati kézikönyvet átnézned.
A betűtípusokat tartalmazza a tervezési díj?
A tervezés során javaslatot teszek az arculatodhoz leginkább illeszkedő betűtípusokra, amelyeket weboldalon, digitális- vagy nyomtatott anyagokban érdemes használnod.
Minden betűtípus rendelkezik egy jogi engedéllyel (licenc), amely lehetővé teszi a különböző célokra való felhasználást. A betűtípusok, mint más szellemi tulajdonok, védettek, így a használatuk nem mindig ingyenes, és licenc vásárlására lehet szükség. Ennek az árát nem tartalmazza a tervezési díj.
Elérhető részletfizetés?
Igen, a szolgáltatásaim 2 részletben fizetendők, 50% szerződéskötéskor, 50% átadáskor. Kérlek, vedd figyelembe, hogy a csomagod tartalmához a teljes díj rendezése után adok hozzáférést.
Van pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben több módosítás után sem vagy elégedett, és nem szeretnéd folytatni a közös munkát, úgy a tervezési díj fennmaradó 50%-át természetesen nem számlázom ki neked. Az első részlet azonban nem kerül visszatérítésre, mivel eddig a pontig már jelentős munkát fektettem a projektbe.
Amennyiben az arculatodat jóváhagytad és átadásra is került, ebben az esetben nem érhető el pénzvisszafizetés.