EGYÉNI TÁMOGATÁS AZ
igényeidhez IGAZÍTVA

Kreatív konzultáció

Állítsd az arculatodat a vállalkozásod szolgálatába! A kreatív konzultáció segít eligazodni a márkaépítés vagy a közösségi média megjelenés kérdéseiben, hogy valóban önazonos és egységes összképet alakíthass ki. Ha úgy érzed, hogy útmutatásra vagy friss szemléletre van szükséged, ez a szolgáltatás neked szól.

A SZEMÉLYRE SZABOTT kreatív konzultáció

IDEÁLIS VÁLASZTÁS, HA:

L

Szeretnél megújulni, mert már nem érzed önazonosnak sem az arculatodat, sem azt, amivel foglalkozol, és tudatosan szeretnéd lefektetni a megjelenésed új alapjait.

L

Még új vagy a közösségi médiában, és nem látod át, milyen tartalmakat érdemes készítened ahhoz, hogy megszólítsd a célcsoportodat, és átadd nekik azt, amit szeretnél.

L

Brand fotózásra készülsz és szeretnéd előre megtervezni, hogy az arculatoddal összhangban lévő, valóban használható képek készüljenek, és megtérüljön ez a befektetésed.

A kreatív konzultáció

Tartalma

L

felmérő kérdőív

L

90 perces konzultáció

L

támogató kiegészítő anyagok

L

utánkövetés

A konzultáció témák szerint

Ha a vállalkozásod és az arculatod megújítása a téma, akkor visszamegyünk az alapokhoz, és segítek megfogalmazni az új céljaidat, a miértedet, a célcsoportodat, a szolgáltatásaidat, az új stílusod irányát, és a felületeket, ahol érdemes jelen lenned.

Ha még új vagy a közösségi médiában, akkor segítek megtervezni a tartalmaid témáját, a kommunikációd stílusát, a posztjaid formáját, és az ehhez szükséges technikai hátteret.

Ha brand fotózásra készülsz, akkor átbeszéljük, hogy hol szeretnéd használni a képeket, milyen formátumokra lesz szükség, milyen helyszínt és beállításokat javaslok, és milyen ruhákat, kiegészítő tárgyakat érdemes választanod a fotózásra.

Támogató anyagok

Az újratervezéshez összefoglalom egy dokumentumban a beszélgetésünk tartalmát, ami nagyszerű alap lesz az új márkád kialakításához.

A tudatos közösségi média jelenlét kialakításához kapsz egy személyre szabott tartalom tervezőt, egy írásos összefoglalást a konzultációnkról, és egy listát a szükséges technikai háttérről, eszközökről.

Brand fotózáshoz összeállítok egy hangulattáblát (moodboard) az elképzelt képi- és színvilággal, valamint egy rövid szöveges összefoglalót, ami útmutatóként szolgál a fotózáshoz, és nagyban segíti majd a felkészülésedet és a fotós munkáját.

A konzultáció menete

01 / Kapcsolatfelvétel

Miután felvetted velem a kapcsolatot, egy igényfelmérő konzultáción átbeszéljük, mit szeretnél, és hogy valóban megoldást jelent-e számodra ez a konzultáció.

02 / KÉRDŐÍV és időpont

Amennyiben igen, küldök egy kérdőívet, ami alapján fel tudok készülni, valamint leegyeztetjük a konzultáció időpontját és kiállítom a számlát, amit átutalással tudsz rendezni, a konzultáció időpontjáig.

03 / Konzultáció

Egy interaktív, online beszélgetésre készülj, amit a témád határoz majd meg, a fent részletezett tartalommal.

04 / Támogató anyagok

Minden esetben kapsz támogató anyagot, amit a konzultációnk alapján készítek el, két munkanapon belül.

05 / Utánkövetés

Egy hónapon belül lehetőséged van egy 30 perces utánkövető konzultációra, ha idő közben lettek kérdéseid, vagy ha valamiben elakadtál.

Kérdések + válaszok

Mennyibe kerül a kreatív konzultáció?

A kreatív konzultáció díja 45.000 Ft, amely tartalmazza:

+ a felmérő kérdőívet,
+ a 90 perces konzultációs alkalmat,
+ a támogató anyag elkészítését, és
+ egy 30 perces utánkövető konzultációt.

Hol fogunk beszélgetni?

Jelenleg online konzultációra van lehetőség, a Google Meet felületén fogunk beszélgetni. Ehhez nincs szükség semmilyen programra, mert a csatlakozási linken keresztül – amit küldök neked – közvetlenül be tudsz lépni a felületre. 

Meddig tart egy alkalom?

A kreatív konzultáció tervezett időtartama 90 perc, ez azonban a témád összetettségének függvényében változhat.

Mikor kapom meg a támogató anyagokat?

A konzultációt követő két munkanapon belül, e-mailben.

Több témában is kérhetek konzultációt?

Természetesen igen, azonban a témákkal külön alkalmakon foglalkozunk, mert mindegyik kitölti a 90 perces időintervallumot.

Kell, hogy legyen arculatom?

Igen. Ha brand fotózásra készülsz, vagy ha önállóan szeretnéd az arculatod elemeit használni, kell egy alap, amire építhetünk. Ezeket a konzultációkat akkor ajánlom, ha már van – általam, vagy más tervező által készített – arculatod és/vagy marketing stratégiád.

Ha nincs, akkor ajánlom figyelmedbe az Arculattervezés szolgáltatásomat.

Hogyan tudok fizetni?

Ha az igényfelmérés után mindketten úgy látjuk, hogy érdemes kreatív konzultáción részt venned, egyeztetünk egy időpontot, és kiállítom a számlát, amit átutalással tudsz rendezni, a konzultáció napjáig.

0
    Kosár
    A kosarad üres